Dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Świnoujściu, ul. Wojska Polskiego 1/1 ogłasza nabór na stanowisko : Inspektor ds. technicznych
Podstawowy zakres obowiązków:
-
przygotowanie danych o zasobach MDK dla potrzeb zlecania kontroli okresowych wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, współudział w nadzorowaniu ich realizacji,
-
prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów budowlanych wymaganej przepisami prawa i wewnętrznymi zaleceniami,
-
planowanie potrzeb remontowo-inwestycyjnych oraz opracowanie budżetu rocznego i wieloletniego,
-
uczestniczenie w częściowych i końcowych odbiorach prac budowlanych,
-
wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz bieżących przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej,
-
udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych i usług zlecanych poza ustawą prawo zamówień publicznych przez MDK,
-
udział w nadzorowaniu prowadzonych remontów i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane zlecanych w trybie poza ustawą prawo zamówień publicznych wykonawcom obcym.
Warunki pracy:
-
cały etat
-
Umowa na czas określony, po umowie na czas określony istnieje możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony,
-
miejsce pracy – Miejski Dom Kultury, ul. Wojska Polskiego 1/1, Świnoujście
-
praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z oferentami.
Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie średnie lub wyższe
-
biegła znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (cv) – musi być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przed MDK w Świnoujściu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji.
-
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
-
kserokopie dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
-
podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
-
podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać do dnia 12.10.2018 r. w sekretariacie Miejskiego Domu Kultury w Świnoujściu, ul. Wojska Polskiego 1/1 (pok. Nr 319) do godz. 10.00. Dokumenty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod numerem tel. 91 321 59 49
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostaną wybrane będą do odebrania w sekretariacie Miejskiego Domu Kultury.
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.